Inredningsbutiken The ONE.....

Jag skrev i ett tidigare inlägg att inredningsbutiken The One gått i konkurs. Deras lager var till salu och jag hoppades att någon skulle köpa upp det och sälja dem vidare. Hade hittat sååå fina sängbord till mitt sovrum där!!!

Jag var och besökte The Ones lager i Värtahamnen förra veckan och fick då reda på följande:

Moderbolaget The One har köpt tillbaka The One Sweden AB:s konkurslager och har skickat ner ALLT till Dubai för att sälja i deras butiker där.

SÅ TYVÄRR KAN VI GLÖMMA DERAS FINA MÖBLER FÖR ALL FRAMTID!!!

Riktigt tråkiga nyheter.....

Men jag har ett annat bra tips: Gå in på www.indiskamobler.nu dom har jättefina möbler till bra priser. Dom finns i Köping men det går säkert att få det levererat mot en peng.

Annars så finns ju Indori i Sickla, SPITI på Sveavägen  och London W8 på Odengatan med liknande sortiment.

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Jean

Jätte trist att the one lagt ner!



Finns det någon som vet vart man kan få tag i en homestylist som arbetat på THE ONE eller kan deras inrednings stil?



Thanks!

/Jean

2008-10-02 @ 14:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0