Lifestajl testar: Lip Fusion, gör dina läppar fylligare utan injektioner!

Köpte Lip Fusion för inte så länge sen. Den lovar plutigare & fylligare läppar och innehåller collagen.

Denna produkt är en klar favorit som jag inte kan vara utan nu:-)
Läpparna känns  plutiga, mjuka och fuktade. Dessutom luktar den otroligt gott!!!

image310
Kort om produkten:
LipFusionTM-produkterna utnyttjar de kliniskt bevisade fuktgivande och förstorande krafterna hos det nya, patenterade micro-injected collagenTM, en revolutionerande teknologi som torkar collagenmolekylerna för att låta dem absorberas i läpparna där de söker rätt på kroppens eget vatten och omedelbart återfuktar för att förstora läpparna. Hela den skönhetsbefrämjande nyttan av collagen på ett snabbt och smärtfritt sätt!

Denna produkt kostar ca 495 kr i nätbutik. På Tradera hittar du dem för runt 200 spänn!!!

Just nu finns det också en variant med bling bling på locket, det är en sån jag köpt! Jättecool måste jag säga, känns så lyxig!
Finns i massor av olika färger.

5 stjärnor av 5 möjliga.

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Leia

de jag har testat har inte haft nå´n effekt alls:(
Men du tycker att det här märket funkar alltså? För nu vill jag inte slänga ut mer pengar utan resultat.

kramar

Postat av: Anjélica

Oj va kul att jag vann:) Skickar mejl nu:)!!

2008-04-18 @ 15:55:22
URL: http://anjelicab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0