SKA DU KÖPA EN NY PARFYM?

Har du tröttnat på din parfym? Eller vill du ha en ny och fräsch doft till vår och sommar?

Kolla in de nya dofterna:

image210

1. Ralph Wild från Ralph Lauren
Vattenmelon, röd peppar, jordgubbar, mysk och sandelträ.
Kostar cirka 475 kronor för 50 ml, finns i butik i början av maj.

2. Chloé au de Parfum från Chloé
Freesia, magnolia, vanilj och pioner.
Kostar cirka 450 kronor för 30 ml.

3.Kate by Kate Moss
Rosépeppar, apelsinblomma, pathouli och vetiver.
Kostar cirka 289 kronor för 30 ml.

4. Hypnôse Sheer från Lancôme är en sommarvariant av doften Hypnôse.
Passionsfrukt, guava, vanilj och vetiver.
Kostar cirka 395 kronor för 50 ml, finns i butik i mitten av april.

5. Doften Gucci från modehuset Gucci
Hallon, päron, lijor, honung och mysk.
Kostar cirka 340 kronor för 30 ml.

6. Amor Amor Sunshine Edt från Cacharel
Vit orkidé, mandarin, mysk, aprikos och vanilj.
Kostar cirka 385 kronor för 50 ml, finns i butik i mitten av april.

7. The Beat från Burberry
Blåklockor, rosépeppear, iris och mandarin.
Kostar cirka 650 kronor för 75 ml.

8. Eau Pure från Biotherm
Kiwi, lime, rabarber och grönt té.
Kostar cirka 395 kronor för 100 ml, finns i butik i början av maj.

För mín del blir det nog Biotherm eftersom jag gillar citrusdofter. Min favoritparfym som alltid finns i min parfymhylla är D&G Feminine. På sommaren brukar jag byta ut den mot D&G Light Blue.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: leopardia

tack, för parfymtipsen!

2008-04-03 @ 17:24:30
URL: http://leopardia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0