Solarium

God morgon!

Det fina vädret fortsätter! Helst av allt så vill jag bara sitta i solen hela dagen men har TUSEN saker att göra idag.
Till att börja med ska jag gå och träna, sen ska jag sola solarium en snabbis. Det behövs, jag är en riktig blekfis just nu.
Jag tycker det är bra att grunda 1 gång i solarium och sedan köra på med Brun utan Sol. Jag måste prata bra om solarium eftersom jag äger en solstudio i Stockholm. Solar dock max 1 gång i månaden själv.
Jag håller på att sälja min solstudio och förhoppningsvis så blir det av den 1 maj. Det är därför jag har så mycket att göra just nu!
Dessutom ska min dotter ha kalas hela helgen eftersom hon fyller 5 år! På lördag blir det kalas hemma för släkten så då ska en massa mat lagas osv. På söndag har vi kalas för alla barnen på Little Gym i Stockholm, jätteskönt för då tar dom hand om allt.

Trist när man är uppbunden av en massa måsten som man ska ta itu med.

Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0