Victoria's Secret produkter

God morgon,

Igår köpte jag lite Victoria's Secret produkter från Ebay. Jag köpte bland annat dofterna Love Spell, Pure Seduction och Supermodel. Eftersom det är sommar så valde jag body splash och inte eau de toilette. Jag tycker att det är jobbigt med starka dofter på sommaren.

Love Spell och Pure Seduction känner jag till sen tidigare, båda luktar underbart, speciellt Love Spell, den luktar godis. Supermodel däremot vet jag inte alls hur den luktar. Men, jag har hört att den ska vara grym.


Love Spell


Pure Seduction

Super Model

Köpte även en Love Spell body lotion med skimmer.

Jag bara älskar Victoria's Secret produkter:-) Dessutom är dom billiga på Ebay.

Vi ses:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0