Ansiktsvård jag använder för tillfället.....NO7 från Boots

Tänkte att jag ska tipsa lite om vilka produkter jag använder just nu och vad jag tycker om dom.

Jag har liksom många andra hakat på trenden med det berömda NO7 från Boots. Mirakelserum anser vissa....jag måste hålla med!

image8

Ögonkräm:
NO7 Protect & Perfect 15 ml
Vilken superprodukt, har använt den i ca 3 veckor.
Beskrivning: Protect & Perfect Eye Cream är speciellt anpassad för att ta bort mörka ringar runt ögonen och samtidigt reducerar den "puffiga ögon" och ger huden dess lyster tillbaka. Speciellt anpassad för de känsliga områdena runt ögonen.

Med sin unika blandning av skydd och förnyelse ger den en hud som är både mjuk, len och föryngrad.

Innehåller senaste genratioen av antioxidant complex och pro-retinol complex med lipo-peptides



Dagkräm:
NO7 Protect & Perfect Dagkräm 50 ml
Beskrivning: No7 Protect & Perfect Day Cream är dagkrämen i den härliga Protect & Perfect serien. Ge Din dagliga hudvård en härlig ordentlig start med skyddande, fuktgivande och lenade effekt. Skapad för att användas tillsammans med No7 Protect & Perfect Beauty Serum och med denna kombination stärks hudens elasticitet, fina linjer och rynkor reduceras samt förebygger ny uppkomst.

Den rika dagkrämen innehåller nästa generation antioxidant complex, som verkar skyddande mot den skadliga effekten av fria radikaler. Innehåller också stärkande pro-retinol med lipo-peptider som stärker hudens elasticitet och har en "lyftande" effekt.

* SPF 15 och UV skydd
* Allergitestad och parfymfri.

Lite hudvård, varje dag...
Använd varje morgon, efter rengöring och ansiktsvatten. Börja med No7 Protect & Perfect Beauty Serum. Massera därefter försiktigt in dagkrämen i hela ansiktet. Glöm inte halsen.


Nattkräm:
NO7 Night Cream 50 ml
JAG VAKNAR VARJE MORGON MED SILKESLEN HY!!!
Beskrivning:
No7 Protect & Perfect Night Cream är nattkrämen i den härliga Protect & Perfect serien. Skapad för att användas tillsammans med No7 Protect & Perfect Beauty Serum.
Kombinationen med serumets unika och aktiva ingredienser, får Din hud möjlighet att återhämta sig under natten och återfå spänst och elasticitet. Nattkrämen reducerar samt förebygger uppkomsten av nya fina linjer och rynkor.

* Allergitestad och parfymfri.

Just före sängdags...
Använd nattkrämen efter rengöring och ansiktsvatten. Börja med No7 Protect & Perfect Beauty Serum. Massera därefter försiktigt in nattkrämen. Glöm ej Din hals.

Serum:
NO7 Protect & Perfect Serum 30 ml
DETTA SERUM ÄR VERKLIGEN FANTASTISKT!!!
Beskrivning:
Använd No7 Protect & Perfect Beauty Serum varje dag, som en bas under Din dag- och/eller nattkräm.

Kombinera serumet med dag-, natt- och ögonkräm från Protect & Perfect.
Applicera serumet med hjälp av fingertopparna på rengjord hud, morgon och/eller kväll. Fokusera gärna lite extra på de ställen där Du vill göra en extra "insats".

Avsluta med Din dag- och/eller nattkräm.

No7 Protect & Perfect Beauty Serum minimerar porer samt reducerar fina linjer och rynkor. Hudkrämen har en silkeslen konsistens och är mycket dryg. En tub varar vid normal daglig användning från 7 veckor.


Du kan köpa samtliga produkter billigt på www.tradera.com

TIPS: Använd inte samma krämer hela tiden, man måste byta då och då eftersom huden annars vänjer sig vid krämen. Huden behöver variation.
Gör en ansiktsbehandling 4 ggr om året, det räcker gott och väl.
Rengör ditt ansikte VARJE kväll, sov ALDRIG med smink. Använd en speciell ögonremover för den känsliga huden kring ögonen. Jag använder Estée Lauders Eye Remover. Köp en provförpackning och prova innan du köper en full förpackning.
Jag köpte min för 50 kr på www.tradera.com
Jag använder Clinique Liquid Facial soap mild för rengöring (för Torr/ Blandhy) och Clinique clarifying lotion 2 som ansiktsvatten. Använd ansiktsvatten, det ser till att ALLT smink går bort.
Peela ansiktet 1 gång i veckan, jag använder Lancome Peel och lägg en ansiktsmask 1 gång i veckan. Lancomes Pure Empreinte Masque är helt klart bäst!!!

RESULTATET: HY SOM STRÅLAR!!!!

Lycka till!


Kommentarer
Postat av: LadyBimbo





Hej Tjejen!

Jag använder oxå dessa produkter.

men när man skratttar el ler,"kråkorna" runt

ögonen är svår att få bort,jag tror bara lite

Botox kan fixa d.

Men visst har även dessa reduserats av Seru-

met.

Jag vill helst slippa ta Botox,men hey,jag är

30 år.

Har du nåt tips?Just kring ÖGONEN!



Kram LadyBimbo

2008-08-01 @ 16:18:55
URL: http://bimboalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0