Födelsekalas ute på Värmdö...

Nu är jag hemma igen efter en mycket trevlig och god middag ute på Värmdö....

Våran favvotjej Victoria fyllde 24 år (egentligen så fyller hon år imorgon) och bjöd på middag hemma hos mamma Monika ute på Värmdö. Det har blivit lite av en tradition.
 Vicky har ju blivit caféägare tillsammans med bästisen Daniella så hon jobbar jämt numera, hon behöver skämmas bort av sin snälla mamma. By the way...cafét heter V & D och ligger på Lilla Essingen, Essinge Brogata 15. Jättegoda mackor & sallader plus jättetrevlig personal, he he....

Det serverades champagnedrinkar under förminglet......gott gott!!!

Sen bjöds det på en fantastisk 3-rättersmiddag enligt följande:
Förrätten bestod av löktårta serverad på rostat bröd med rucollasallad till.
Varmrätten var grillad kyckling i pepparsås med rostad potatis och rotfrukter.
Till efterrätt åt vi hemlagad Dajmtårta samt Italiensk osttårta...och klassisk prinsesstårta!

Utsökt måste jag säga! Jag är fortfarande proppmätt....

Victoria blev jätteglad för den fina rosa digitalkamera jag köpt till henne....

Här är en bild på Vicky och hennes söta vovve EBBA PEARL....vilka sötnosar:-)

image30

Vi sjöng Ja må hon leva....mot Victorias vilja, men det hör ju till!

God Natt, Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0