I.D Bare Minerals smink billigt från TRADERA + Sminktips

Idag kom paketet med smink som jag köpt på www.tradera.com
I.D Bare Minerals: Det absoluta bästa sminket!!!
Sminket är gjort av naturliga mineraler och är mycket skonsamt för ditt ansikte, det är så naturligt att du till och med kan sova i det, men gör inte det:-)

image27

Följande köpte jag:

Face Color Warmth 2 g

Face & Body Color Gold Gossamer 1,5 g
Skin Enhancer är uppbyggd på rena mineraler som förhöjer hudens utstrålning. Används som rouge/solpuder för att ge kinder, ögon, panna, haka, läppar - eller varför inte kroppen - en friskare "look".
Foundation Tan 2 g
Foundation Fairly Light 2 g
En revolutionerarande formula -transparent och ljusreflekterande-ger en perfekt,naturlig täckning och en fulländad utstrålning.Med swirl, tap & buff-tekniken får du en makeup som nästan inte känns eller syns men son ger huden en slät och jämn yta med perfekt finish.

Glimpse gold dipped 0,57 g
Glimmer skinny dip 0,57 g

Buff borste
Double Ended Seamless blending borste

Allt var jättebilligt,  se länken:
http://www.tradera.com/i_d_Bare_Minerals_Escentuals_Gold_gossamer_1_5g-auktion-60822629


Sminkade mig direkt!!! Det blev jättesnyggt.....

Sminktips:

Jag började med att applicera Foundation Fairly Light under ögonen sedan applicerade jag foundation Tan över hela ansiktet. Använde Warmth som rouge. Sedan applicerade jag skinny dip som ögonskugga längst upp vid ögonbrynet och gold dipped över ögongloben. Som sista finish la jag gold gossamer lite här och var, även på halsen.
Jättefint, Ni måste verkligen testa detta smink, superbra, det känns inte som att man har smink i ansiktet.

Lycka till!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Å tack för tipset, jag har varit sugen på att testa I.D Bare Minerals jättelänge...

2008-03-19 @ 14:47:51
URL: http://johannajinx.blogg.se
Postat av: Maria

Tradera är superbt, oavsett vad man är ute efter, jag har gjort flera hundra affärer där... :)

2008-03-19 @ 15:35:47
URL: http://affordablecandy.blogspot.com
Postat av: Anonym

Köpte du nytt eller använt smink? :S

2008-03-20 @ 15:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0