Nu har jag köpt Balenciaga clutchen från Nathalie Schuterman

Jag minns min första Balenciaga väska...inköpt 2002....fortfarande jättetrendig!! Den är rosen rosa och modellen är The City ....
Sen dess har jag handlat nästan en Balenciaga väska om året....Har en fin fin samling...

Ni som äger en Balenciaga vet vad jag pratar om....MAN ÄLSKAR DOM, MAN VILL BARA HA FLER .......

Detta är det senaste tillskottet i min Balenciaga samling

VISST ÄR DEN UNDERBAR!!!!
image24

Bubblegum Rosa Balenciaga clutch från Nathalie Schuterman Pris: 7495 kr (Det finns 1 till kvar i samma färg)

Jag kan inte sluta titta på den!

Vi hörs!!!


Kommentarer
Postat av: nina_pd

Den är jätte fin. Första gången jag läser din blogg, och jag kommer att fortsätta.

2008-03-22 @ 16:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0