SHOPPA LOSS PÅ DENNA SAJT...RABATTKOD GER 40%

Godmorgon!

När jag läste igenom min mail imorse såg jag ett nyhetsbrev från http://www.victoriassecret.com/ Dom gav ut en rabattkod som ger hela 40 % rabatt på hela REA-sortimentet.
Fatta den, 40 % RABATT på redan nedsatta varor!

Här följer några godbitar:

image55
Finns i 6 färger

image56
Finns i 3 färger och kostar 55 USD

image57
Finns i 10 färger och kostar 55 USD

image58
Finns i 8 färger och kostar 28 USD

GLÖM INTE, rabattkoden gäller bara REAN så gå in direkt på SALE & SPECIALS.

Rabattkod: ITEM40   40 % rabatt

Sidan ligger nere just nu för underhåll så jag har inte kunnat testa rabattkoden men den ska funka.

Man längtar så till vår och sommmar när man är inne på deras sida...men våren är snart här och om ett par veckor kommer uteserveringarna fram!!!

Jag bara längtar.......

Hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0