Sista träningspasset innan Påsk....

Med tanke på att man ska ÄTA en hel del onyttigt under Påsken så körde jag ett stenhårt pass på gymmet idag!
Styrketränade hela kroppen lite mer än vanligt, jag ska ju vila tills på måndag. Gick även 1 timme på löpbandet efteråt.

Roffade åt mig Barillas Nya Pasta med extra proteiner och Omega 3 från gymmet, SATS delar fortfarande ut dem gratis.
Väl hemma gjorde jag sedan en pastasallad med ruccola, soltorkade tomater, riven parmesan samt grillad kyckling. Jättegott!

Sedan var det dags för en sväng till stan för att inhandla en födelsedagspresent...promenerade ner till Stureplan, det tog 10 minuter...mer träning med andra ord...

På lördag fyller min "brorsdotter" Victoria 24 år!!!  Hon har önskat sig en digitalkamera och det ska hon få. Eftersom Victoria älskar rosa så blev det en rosa kamera:
Casio Exilim EX-Z1080 med YouTube capture!
Visst är den fin!!!
Hon kommer bli sååå glad....

Hon har bjudit hem oss på middag imorgon....så det blir en färd till Hemmesta på Värmdö....alltid lika trevligt att åka dit....


På väg hem från stan köpte jag med mig 2 stora påskägg till mina sötnosar....och 1 till mig....jag ska frossa hela helgen. Ibland måste man chocka kroppen med socker och fett, det är bra för fettförbränningen.
Jag kommer äta med gott samvete i Påsk...eftersom jag tränar regelbundet och är duktig med maten jämt.
Glöm inte, du blir inte tjock av att frossa en gång i veckan. Tvärtom, du ska unna dig något gott 1 gång i veckan, då blir det lättare att hålla sig borta från sötsaker under resten av veckan.

Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0