TASHIA LONDON - JETSET TUNIKOR....mina favvisar!!!

Om ni inte känner till TASHIA LONDON så är det god tid att ni spanar in hennes grymt snygga tunikor som massor med jetsetare använder. Beyonce, Liz Hurley, Paris Hilton, Jessica Simpson mfl använder hennes tunikor flitigt.

Aningen dyra men ack så snygga:

SD466 Rashmi Dress

Denna köpte jag själv för några år sedan, den är fortfarande trendig.

Kolla in hennes tunikor på www.tashia.com

I Stockholm kan du köpa Tashia på Mimic på Karlavägen samt Showroom på Humlegårdsgatan.

Nyligen så köpte jag 2 grymt snygga Tashia tunikor till min 5-åriga dotter:



och



Visst är dom söta?

Så i sommar ska jag och min dotter strossa runt i våra fiiina tunikor!

Tips:
Du kan köpa Tashia på www.ebay.com samt www.net-a-porter.com


Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0