Balettuppvisning

God morgon,

Idag har min dotter balettuppvisning på Balettakademien. Ska bli riktigt intressant att titta......se vad hon har lärt sig:-)
Hon håller just nu på att välja ut vilka balettkläder hon ska ha på sig idag......hon är väldigt bestämd tjej som vet precis vad hon vill:-) Det orsakar mer än ofta konflikter men hellre en dotter med stark vilja.....än en som alltid gör som man säger:-)

Jag är fortfarande trött från igår.....var ju först på kalas och sedan satt jag på 2 olika uteserveringar hela eftermiddagen och kvällen:-)
Fika, vin och sedan sushi take-away!
Sushi är det godaste jag vet!
Jättegod sushi har dom här i mitt kvarter, korsningen Tulegatan/Surbrunnsgatan. Ifall du gillar sushi så måste du prova deras.

Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0