Begravning

God morgon,

Vet inte om det är någon god morgon idag.....jag och Vera ska nämligen på begravning. Det blir min tredje begravning jag går på. Tack och lov så är det inte någon nära till mig som gått bort. Det är min S:s fasters man som dött. Visserligen så kände jag honom och tyckte bra om honom, han var alltid glad och trevlig mot mig.
Han insjuknade hastigt i höstas och fick beskedet cancer, då var det redan försent, tumören hade redan spridit sig till levern.

Begravningar är väldigt påfrestande att gå på, det tar verkligen på krafterna. Det som är extra jobbigt när det gäller denna är att jag och S. inte har någon kontakt med hans 2 kusiner vars pappa ska begravas, vi hamnade i en dispyt för 4 år sedan och pratar inte sedan dess. Visserligen så har vi kontakt med fastern men det känns ju lite konstigt att gå dit ändå.
Jag måste gå eftersom S. är bortrest.......vi får väl hoppas att det är lugnt...så inte min närvaro gör någon upprörd. Det är det sista jag vill en sådan dag.

Jag har plockat fram svarta kläder, det blir svarta byxor med en svart top från Rules by Mary, känns bekvämt så. Hoppar över sminket och tar bara lite vattenfast mascara för att se piggare ut.
Usch, det tar emot att gå dit men måste man så måste man, dessutom så tyckte jag om han som dog..

Må han vila i Frid.....

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas det går bra och inga sura miner förekommer! :)

2008-05-05 @ 13:09:10
URL: http://sandroshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0