Supermaten....boosta dig snygg

God morgon,

Igår kunde jag inte komma in på bloggen, min blogg har ju flyttats till den nya plattformen.....hoppas det funkar nu framöver.

Jag har under en tid försökt att tänka på vad jag äter. Jag har verkligen märkt skillnad.
Jag har fått bättre hy, den är full av lyster. Naglarna har blivit starkare och håret glansigare. Jag mår betydligt bättre också.

Detta äter jag dagligen utöver en varierad kost:
En näve mandlar
En halv avocado
Blåbär
Spenat
Russin


Jag äter det som mellanmål. Mandlarna ger ökad lyster i hyn, avocado innehåller nyttigt fett och är bra för hy, hår och naglar. Blåbär är det mest anti-oxidant rika bäret, bra mot åldrande. Spenat och russin är rika på järn.

Dessutom äter jag Panto-3 ett kosttillskott med B-vitaminer.

Nu ska jag iväg till gymmet, idag har jag sällskap av en kompis som vill komma i form. Kul att träna med någon:-)

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Matilda =)

ser att du äter Panto-3 ;P har du fått långre hår då? =) adda matilda[email protected]

2008-10-26 @ 19:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0