Färgglada små väskor

Hej,

Väskor kan man aldrig få för många av.....just nu ska väskan vara liten, en clutch.....här kommer några färgglada favoriter.

Gul Marc Jacobs kostar ca 960 kr (Nieman & Marcus)


Mörkrosa Botkier Bianca Clutch kostar ca 2670 kr (www.jcmadison.com


Nine West clutch (lite Chloe look a like) kostar ca 600 kr


Juicy Couture Key Clutch kostar ca 450 kr (Neiman & Marcus)



Magentarosa Balenciaga clutch kostar ca 6240 kr (www.matchesfashion.com)



Balenciaga clutchen har jag själv i Bubblegum rosa, jag älskar den, värd vartenda öre:-) Köpte dock min på Nathalie Schuterman för 1000-lappen dyrare:-(

Vi ses:-)

Kommentarer
Postat av: mumari

Hej där! Ny kitschig tävling i min blogg! Vinn skönhetsprodukter från Miso Pretty i samarbete med kitsch.se!

Välkommen och lycka till!

Kramar

www.mumari.se/2008/may/utkast-nu-ar.aspx



2008-05-29 @ 07:20:16
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0