Man blir så besviken på vissa bloggare.....

Måste bara få lätta lite på hjärtat....
Jag har några gånger skrivit kommentarer på ett flertal bloggar där jag ber bloggaren vara schysst och upplysa hennes läsare om att jag tex har en Tävling på gång i min blogg.....de flesta är schyssta och publicerar kommentaren men så har vi vissa som låter bli!

Tack till Hotspot, Mias Shopping, Blondinbella mfl som utan och blinka publicerar kommentarena.....det visar på mognad:-)

Den som jag främst syftar på som INTE publicerar såna kommentarer är ENGLA'S SHOWROOM, tråkigt eftersom jag gillade hennes blogg....Jag kommer aldrig mer kommentera något där....Är djupt besviken!
Jag är väl för godtrogen som vanligt:-)
Gång på gång så låter hon bli att publicera kommentarer där jag vill upplysa om tex tävlingar på min blogg.

Om min blogg blir känd och hamnar på 10-toppen på Bloggtoppen så kommer jag iallafall vara schysst och publicera andras kommentarer!

Vi ses!




Kommentarer
Postat av: Fotograf

Kanske för att de räknar det som ren spam. Vad jag stör mig på är bloggare som censurerar kommentarer eftersom kommentaren inte stämmer överens med bloggarens tanke. Ex blixman som raderar alla som inte säger att hennes doggybag är söt.

2008-04-22 @ 16:41:57
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se
Postat av: mikaela

jag förstår henne eftersom din tävling inte har någonting med hennes blogg att göra.
om man ska tipsa om tävlingar tycker jag åtminstone att man ska kommentera något om hennes inlägg också! (det kankse du gör, det vet jag ju inte, men en del skriver bara: kolla min blogg!) och då förstår jag att man inte publicerar dom!

2008-04-22 @ 17:23:53
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Athena

Jag kommenterade hennes inlägg och bad sedan snällt att ifall hon ville så fick hon hemskt gärna upplysa hennes läsare om min tävling. För övrigt publicerar hon faktiskt andras kommentarer om liknande typ tävlingar eller kolla min blogg
etc, MEN INTE MINA!

2008-04-24 @ 11:35:36
URL: http://lifestajl.blogg.se
Postat av: Ebba-Marie

usch vad tråkigt! det är ju alltid kul med tävlingar, plus att jag tycker man borde hjälpa varandra lite..

2008-04-24 @ 12:37:03
URL: http://www.metrobloggen.se/ebbamaire
Postat av: Anonym

Hm, själv har jag svårt för folk som kommenterar endast i syfte att göra reklam för sin blogg. Jag tycker nog inte att det är så konstigt. Kommentera inlägget eller bloggen du läser eller låt bli. Skriver du en tillräckligt intressant kommentar kommer folk att gå vidare till din blogg iallafall...

2008-04-25 @ 16:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0