Frisörbesök

Idag var jag hos min frisör som råkar vara min bästa vännina. Det är väldigt praktiskt att hon är min bästis:-) Förstaklassig service all the way.....
Gjorde blonda slingor och klippte mig! Blir alltid lika nöjd när jag går därifrån. Däremot känner jag mig jätteblek nu, måste sola lite.....
Hoppas det blir lika fint imorgon, då ska jag sola lite på balkongen.

Håret känns lite strävt nu när det är blekt...räddningen är Sebastian Potion 9, har ni inte prövat den så PRÖVA!!!
Säljs hos frisören för ca 250 kr. Det är en leave in treatment som består av 9 olika oljor som är bra för håret. Utmärkt produkt ifall du vill spara till långt hår....den vårdar verkligen håret.
image336

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0