Stor utförsäljning av märkeskläder

Hej,

Tänkte passa på att tipsa er om följande:



Vi ses:-)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej! TACK för tipset, blev medlem där på en gång :-) Jag hittade ett par snygg jeans av märket "James Cured by Seun" (5-Pocket Slimleg) Och jag undrar om du vet hur dessa är i storlekarna? (Du verkar ju kunna väldigt mycket om exklisiva märken). Jag brukar gå in på din blogg varje dag och kolla om du har uppdaterat, och blir lika glad varje gång jag ser att du har skrivit nåt nytt. Jag hittade din blogg genom din syster som säljer på tradera när jag köpte ett lip plumber av henne för några månader sedan. Ha en fortsatt bra dag!

2008-08-26 @ 16:46:45
URL: http://madeleine1989.blogg.se/
Postat av: Athena

Hej Madeleine,



Va kul att du gillar min blogg:-)

Vad gäller jeansen så är dom normala i storleken och sitter väldigt bra. Fickorna bak gör att rumpan får sig ett riktigt skönhetslyft. Väldigt populära bland kändisar också.



Lycka till:-)

2008-08-26 @ 17:07:36
URL: http://lifestajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0