Träningsvärk

God morgon,

Det var länge sen jag vaknade med träningsvärk...men jag har gjort det den senaste veckan. Jag har nämligen börjat köra nya övningar på gymmet. Resultat ser man också...jättekul!
Jag kör mycket med Yogabollen, den gröna samt med en medicinboll.

Snart åker vi på semester, vi drar iväg strax efter midsommar. jag börjar bli lite stressad nu....har en massa saker att fixa innan vi åker.

Eftersom det småregnar idag så ska jag passa på att gå ner på stan och shoppa lite. Måste köpa lite kläder till min son, ett par shorts och lite pikétröjor.

Jag ska även passa på att köpa ett nytt paket Panto-3, kosttillskott för håret. Det är det absolut bästa preparatet jag tagit för håret. Håret växer snabbt:-) Rekommenderas verkligen, jag har ätit dem sen november.

Efter lunch så kommer jag presentera vinnaren i min Lip Fusion tävling.

Vi ses:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0