DAX ATT VÅRRENOVERA SIG SJÄLV.......SPA GUIDE

Finns det nåt värre än att återgå till vardagen efter en låååånghelg? Vaknade som vanligt tidigt men inte speciellt utvilad. Men ingen ursäkt för att inte TRÄNA, utan gick och körde ett pass på SATS.
Väl hemma igen kände jag mig mer pigg och energisk.

Nu när våren är här börjar det bli dax för en renovering av kroppen.

Det är god tid att gå på SPA.
Jag hade äran att få 3000 kr i presentkort till Stockholm DAY SPA i födelsedagspresent av mina generösa vänner.

Ringde och bokade in en Lyx ansiktsbehandling 80 min (1095 kr), Spa Pedicure med lack 50 min (850 kr) samt en kroppsbehandling med chokladinpackning 50 min (995 kr).

Har varit på Åhlens Stockholms SPA 2 gånger tidigare, 1 gång betalade jag själv och 1 gång med presentkort. Fick nämligen ett presentkort när jag fyllde 30 för 2 år sedan.

Måste säga att det är bra där MEN otroligt DYRT!!! Det finns bra och billiga alternativ:

ELEVBEHANDLINGAR!!!

Följande 2 skolor rekommenderar jag varmt:

Privatskolan, Lästmakargatan 10 Tfn. 08-678 15 55


Här är länken till deras behandlingar samt priser och bokningsinfo.

http://www.privatskolan-fhk.se/SPAWeekendprislista.pdf


Elisabetsskolan, St:Paulsgatan 25 Tfn: 08-442 72 40 (finns i Göteborg också)

Här är länken till deras behandlingar samt priser och bokningsinfo.

http://www.elisabethskolan.com/prissthlm2008.pdf


OBS! Va ute i god tid, det finns tex inga tider förrän i maj.

Lycka Till!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0