INREDNINGSBUTIKEN THE ONE STHLM HAR GÅTT I KONKURS

Det var den tråkigaste nyheten idag...dom som hade så fiiiina saker!!!
Jag hade hittat 2 jättefina sängbord i svart som jag tänkte köpa.....hann iallafall köpa gardinerna till sovrummet.
Visst är dom fina, mina gardiner....passar så bra i mitt sovrum.

image28

Det fina överkastet är från Ellos: 599 kr
Kuddarna är från Indori, Indiska och Room.
Buddha tavlan tog jag med mig hem från Thailand (400 kr) men finns tydligen att köpa på DIS Inredning för 2000 kr.

Jag älskar Inredning...plus jag vill ha dom där sängborden från The One...så jag ringde konkursförvaltaren som berättade fäljande:
Anbudstiden för The Ones lager går ut den 25 mars, då kan man få reda på vem som köpt dem och vart de ska säljas vidare. Jag lovar att ta reda på detta så håll utkik på min blogg efter den 25 mars.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: emma a

Hej! Jag blev helt förtvivlad när jag såg detta! Vet du ännu vem som har köpt upp deras lager?
Hälsningar Emma

2008-04-15 @ 13:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0