Ändrade planer

God morgon,

Skönt att det är fredag men trist att vädret är dåligt......Idag har dagis planeringsdag så jag har mina barn hemma. Vi hade tänkt att gå till Gröna Lund idag men det går ju inte när det regnar:-(
Får väl hitta på något annat!
Mina barn är så rastlösa....de måste aktiveras hela tiden:-)
Helst av allt så skulle jag vilja lämna dem hos farmor och gå ner på stan och shoppa lite.
Ner på stan måste jag iallafall, måste köpa 2 presenter. Imorgon ska vi nämligen först på kalas på förmiddagen och sedan ska jag på födelsedagsfest, min bästis fyller 34 år och vi ska ut och fira henne:-)
Gud, jag vet inte ens vad jag ska ha på mig....får prova mig fram ikväll.

Man ska ju helst ha outfiten klar dagen innan....så slipper man få panik 5 minuter innan man ska ut genom dörren.

Jag tror att jag ska ha klänning men vi får se....

Nu ska jag iväg till gymmet och träna!

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0