Dagens vinnare

God morgon,

Jag var lite trött imorse när jag vaknade...vaknar alltid 07.30:-) Idag ska jag träna och sedan städa mina garderober. Det är något jag gör ganska ofta eftersom jag gillar ordning och reda. Det positiva när man gör det är att man ofta hittar kläder som man glömmer att man har:-) Såna kläder som hamnat längst bak, undanskymda.....

Dagens vinnare av ett Mary-Kate and Ashley gloss är Kicki M:-)

GRATTIS Kicki M!!!

Maila din adress till mig på [email protected] så jag kan skicka din vinst.

Till er andra, fortsätt att lämna kommentarer, 4 gloss kvar att lotta ut denna vecka.

Nu är det dags att gå till gymmet.

Vi ses:-)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Och jag fortsätter att hoppas få se mitt namn som dagens vinnare!

[email protected]

2008-05-29 @ 13:20:57
Postat av: Cecilia K

Jag ger mig inte! Jag är med en fjärde gång!

2008-05-29 @ 13:42:07
URL: http://recenseramera.blogsome.com
Postat av: alfred

Tänk att solen skiner i dag igen - lika gott som ett lipgloss, tror jag bestämt :-)

2008-05-29 @ 15:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0