Dagens Vinnare - Mary-Kate and Ashley Gloss

God morgon,

Idag ska jag till tandläkaren med min dotter, 5-årskontroll. Hon är lite nervös men det kommer nog gå bra:-)
Har lite småärenden att uträtta idag...vi har 3 kalas att gå på i helgen så jag måste köpa presenter bland annat. Men träna är prioritet nummer 1 så jag kommer börja med det.
Jag ska även hämta ett plagg hos skräddaren. I ett tidigare inlägg så visade jag en gul tunika som jag köpt på Monroe. Det är den som jag gjort om till en klänning. Jag lovar att fota den så ni får se före och efter bilder.

Och nu till dagens vinnare av ett Mary-Kate and Ashley gloss: Susanne:-)

Grattis Susanne!!!

Maila din adress till mig på [email protected]

Vi ses:-)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Nej, men titta,...det står ju mitt namn!!!

Sicken tur jag har!

Mail kommer!!

2008-05-30 @ 10:49:57
Postat av: Cecilia K

Men det var då tusan vilken otur jag har! Jag ge rmig in i det en 5 gång! Grattis till Sussanne!

2008-05-30 @ 12:04:50
Postat av: Mari

Grattis! Är med ännu en gång om tävlingen fortfarande pågår? :)

2008-05-30 @ 21:47:04
URL: http://flumskap.blogg.se/
Postat av: Susanne

Tack, tack,..man ska aldrig ge upp hoppet!!

2008-05-30 @ 21:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0