Hair extensions

Hej,

Vilken dag jag har haft idag.....jag har stressat heeeela dagen. Imorse satte jag in nya extensions i håret. Det blev jättesnyggt:-) Jag har 2 rader med extensions och har förlängt håret med ca 10 cm...har ganska långt hår själv.
Det ser så naturligt ut, jag är jättenöjd!!!
Jag passade på att köpa en ny produkt till mitt hår: Tigi Superstar Leave in Conditioner....den luktar Bubblegum:-) Den gör håret jättemjukt och luktar jättegott!!!

image351

Sen gick jag ner på stan och köpte en födelsedagspresent, min kusins man fyller 40 år imorgon!
Det blev ett jättefint skärp från Gucci i svart skinn med den klassiska Gucci loggan, dubbel G.

Det blir kalas hela dagen imorgon. Först 40-årsskiva från kl.13 och sen ska jag ha kalas IGEN för min dotter, det är dagisbarnens tur. Har det kalaset på Little Gym också, det funkade jättebra förra helgen då vi höll kalas för släkt och vänner.

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0