Min prins ska gå på casting!!!

Hej,

Victoria har en vännina som arbetar som fotograf. Hon blev tillfrågad ifall hon kände några barn i åldrarna 0-8 år. Det gjorde hon så klart, mina barn!!!

Hon skickade bilder på dem och fotografen fastnade för min snart 2-åriga son:-)
Han ska därför gå på casting för ett känt klädmärke för barn nästa vecka. Kul om de gillar honom och tar med honom i deras reklamkampanj:-)

Tycker mest att detta är en rolig grej, har inga höga förhoppningar. Jag tycker ändå att mina barn är vackrast i hela världen, det tycker alla mammor:-)

Här är en bild på min prins:
OBS!!! DENNA BILD TILLHÖR MIG OCH FÅR ABSOLUT INTE KOPIERAS!!!



Vi ses!

Kommentarer
Postat av: sheila

VÄRLDENS FINASTE!!!

pussar sönder

från "plast" kusinen!!!!!

2008-05-16 @ 14:10:34
Postat av: Gabriella

så gulligt,, fint kort :)

2008-05-16 @ 15:19:31
URL: http://gabriellahennings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0