Söndag

Godmorgon!

Vilken underbar dag det är idag:-) Vi hade jättetrevligt igår! Dagiskalaset gick jättebra, min lilla sessa fick ännu mer presenter så hon var jätteglad. Sen var vi ju på 40-årsskiva.....massor med mat och gott vin. Träffade en massa människor som jag inte sett på ett tag.
Vi fick även reda på att vi är bjudna på bröllop i augusti, jättekul eftersom jag älskar bröllop!

Efter festen gick jag och Vera vidare och satte oss på Sommar bredvid Statsbiblioteket och drack lite mer vin. Jättetrevligt hade vi, vi hade även sällskap av Sheila och Kyle.

Idag åker min S. bort i en vecka, ska bli ganska skönt att få vara själv.....ska passa på att fixa lite hemma då under tiden han är borta.
Det är snart dax att köra honom till Arlanda. Vera ska följa med min dotter till baletten idag och sen så ska vi träffas på Café DubbelW och fika....deras kolapaj är jättegod!
Läste häromdagen att om man dricker 1 latte om dagen så riskerar man att bli överviktig inom ett år.....då är jag definitivt i farozonen, dricker gott om kaffe varje dag, har gjort det länge....men har inte märkt av någon övervikt...tack och lov för det.....jag älskar nämligen latte.
Ha en trevlig söndag!

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

härligt med kalas :D

2008-05-04 @ 11:21:29
Postat av: JOSEFINE

verkar haft en trevlig kväll :)

2008-05-04 @ 13:43:03
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: alexandra

godeftermiddag säger jag då=D

2008-05-04 @ 15:31:46
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0