Träningsvärk

God morgon,

Jag har en sån grym träningsvärk idag....ökade lite på vikterna igår när jag tränade. Skulle ha stretchat lite extra men jag har ju så bråttom jämt.

Idag kommer S. hem igen......det har varit jätteskönt att vara själv:-) Det känns lite jobbigt att han kommer idag eftersom han egentligen skulle komma hem imorgon. Jag har nämligen sagt att jag är klar med en sak som jag inte har gjort. Han bad mig korrigera 125 bilder som han scannat in på datorn och sedan bränna dem på en CD. Jag hade tänkt göra klart det ikväll men nu kommer han ju till lunch! Han tror att det är färdigt.
Jag var tvungen att dra en liten vit lögn för att slippa allt tjat om detta men nu lär jag få äta upp det.
Jag är inte alls bra på att ljuga. Tur är nog det, man ska inte ljuga!

Nu ska jag till gymmet:-)

Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Tiger

Hej!

Jag tänkte tipsa dig om en tävling på min blogg där du kan vinna en väska :) Gå in & kika om du vill! mvh /Janina, blogg.JaninasPortfolio.com



ps. Jag har också träningsverk idag, så grymt jobbigt när den är på sidorna av rumpan & ner på baksidan låren. precis det man både går och sitter med!

2008-05-09 @ 13:40:17
URL: http://blogg.JaninasPortfolio.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0