Vinnaren i Sminktävlingen!!!

Hej,

Nu har jag utsett vinnaren, det var inte lätt så jag lottade. Skrev ner alla namn på små lappar och drog en vinnare:-)

And the winner is: Sandra CHARIE CHARIE

Du skickade ett mail till mig där du skrev följande:
Hej Athena!   Jag har ingen blogg så därför får jag skicka ett mejl och berätta att jag har sparat din blogg på "mina favoriter". Så på det sättet fick jag reda på din tävling. :)   Jag skulle så jättegärna vilja vinna för att jag är en fattig student och har knappt råd med annat än hyran. Jag skulle bli såå glad om jag vann.   Tack, Sandra

Allt detta får du:


Clinique Impossibly Glossy i färgen Sure Thing, värde ca 180 kr
Lip Fusion lip plumper i färgen Bubblegum Pink, värde ca 495 kr
Christian Dior Waterproof Eyeliner i färgen Miami pink, värde ca 190 kr
Christian Dior Duo ögonskuggor i färgen Diorissimo, värde ca 235 kr
Too Faced Shimmer Veil i färgen Nymph Oh!, värde ca 189 kr
Lancome Colour Dose i färgen Sable Trinidad, värde ca 190 kr
Too Faced Flushed Blush i färgen "who's your Daddy?, värde ca 198 kr

Totalt värde: 1677 kr

ETT STORT GRATTIS TILL DIG SANDRA!!!!

MAILA DIN ADRESS SÅ ATT JAG KAN SKICKA DIN VINST:-)

Jag har en ny tävling på gång snart så titta gärna in på min blogg.

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Bloggtävlingar

Hej!

Sugen på att tävla? Vet du om en tävling? Eller du kanske anordnar en tävling? Kika in hos oss, släng in en kommentar och vi för ryktet vidare! Tipsa även dina vänner om oss på Bloggtävlingar!

2008-05-19 @ 16:32:37
URL: http://bloggtavlingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0