Comme des Garcons & H&M imorgon torsdag

Hej,

Är i valet och kvalet ifall jag ska ner på stan imorgon och trängas för att få händerna på ett designerplagg från berömda Comme des Garcons gästkollektion på H&M.

Hmm....det finns egentligen bara ett plagg jag vill ha....den sååå söta klänningen:-)


Förra året var det kaos...drog direkt till H&M Hamngatan vid 11-tiden...allt var slut då. När jag tog rulltrappan ner i butiken såg jag att fler plagg var på väg upp i butiken via varuhissen. Sprang snabbt dit och började plocka de plagg jag ville ha innan de slussades in i hissen...ha ha det var sååå kul!

Men Roberto Cavalli är ju min FAVORIT DESIGNER.....det är inte riktigt Comme des Garcons.
Sen måste jag säga att kvalitén håller verkligen H&M mått och det känns ju lite trist när priserna inte gör detsamma.

Jag stannar förmodligen hemma.....till alla Er som ska ut i KAOSET önskar jag lycka till:-)

Vi ses:-)

Kommentarer
Postat av: Sabina Delanie

nice blog :) many hugs Delanie!

2009-03-04 @ 00:21:20
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0