True Religion jeans till salu!!!!

Hej,

Eftersom jag har gått ner en storlek i jeans så säljer jag dessa tre par ÄKTA True Religion Jeans.

Samtliga är storlek 28.

De ljusa är helt nya, aldrig använda. Modellen heter Bobby Super T och färgen Baja. W: 28 L: 33
Jeansen är rippade vid knäna men inga hål som går igenom. De är så , inget jag gjort.
Nypriset var 3899 kr.
Mitt pris är: 2000 kr

Jeansen i mitten är mellanblå i färgen och modellen heter Big T. Lock på bakfickorna. W 28 L: 34
Använda men i mycket bra skick. Modellen är straight leg, raka men inte stuprör.
Nypriset var: 2899 kr
Mitt pris är: 1500 kr

Jeansen till höger är modell Stella skinny jeans. Stuprörs jeans i mörk blå färg. W 28 L 36
Använda ett fåtal gånger och i absolut nyskick.
Nypriset var: 2799 kr
Mitt pris: 1500 kr



Intresserad? Maila mig på [email protected]

Vi ses:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0