Revitalash - få längre och tätare ögonfransar!

Hej,

För en tid sedan köpte jag mig en Revitalash. Jag var helt enkelt tvungen att pröva:-)

Har inte speciellt långa ögonfransar...dom är väl normala.

Nu har jag använt den i mer än 1 månad och jag måste säga att den verkligen fungerar!!!
Mina fransar har blivit både längre och tätare. Jag började märka resultat efter ca 2 veckor. I början tyckte jag att produkten irriterade mina ögon lite men det gick över efter några dagar. Den funkar även för ögonbrynen, jag brukar applicera lite där brynen är glesa och det har faktiskt vuxit ut nya strån där.
Många tycker säkert att denna produkt är otroligt dyr men den är väldigt dryg, den ska bara appliceras 1 gång per dag, vid sängdags. Produkten räcker tydligen i ca 1 år. Så om du slår ut det på 1 år så blir det ca 3,50 kr per dag. Jag tycker att den definitivt håller vad den lovar. Frågan är bara vad som händer när man slutar använda den? Får väl helt enkelt köpa en ny när den tar slut.




Produktinfo:

RevitaLash Ögonfransbalsam

Ger näring till dina ögonfransar. RevitaLash är ett otroligt framsteg inom ögonfransnäring och dess skönhet. RevitaLash kommer dramatiskt att intensifiera utseendet på längd, tjocklek och fyllighet av dina naturliga ögonfransar.

RevitaLash stimulerar tillväxten – det är inte en mascara som ger en illusion av längre fransar. Om du vill ha märkbart längre, tjockare, fylligare och mörkare fransar är RevitaLash unik på marknaden idag. Märkbara resultat kan ses efter 3-10 veckor och är tom mätbara.

RevitaLash är en ögonfransnäring framtagen av en amerikansk läkare och hjälper dig att få märkbart längre, tjockare, fylligare och mörkare fransar. Det spelar ingen roll hur korta, sköra, tunna eller glesa dina ögonfransar är, RevitaLash hjälper dig att få långa, vackra ögonfransar som strålar.

Innehåll: 4.1 ml
(Källa: www.eleven.se)

Kostar 1295 kr på www.eleven.se

Vi ses:-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0