Dagens shopping

Idg har jag inte haft tid att blogga alls! Har varit nere på stan hela dagen och shoppat. Det var så fint väder idag.
Köpte massor med kläder till mina barn...så fina saker det finns:-)
Jag köpte även en jättefin sak till mig själv! Var inne på Nathallie Schuterman och kunde inte motstå frestelsen:-)
Hittade en jättefin mobilhållare från Balenciaga i rosa!

image311

Visst är den fin!!! Ska hänga min iPhone i den men måste vänta på den rosa väskan jag köpt till iPhonen för telefonen har inget hål att hängas i.

Passade på att äta sushi med Vera och mina barn och efteråt fikade vi på DubbelW på Odengatan. Åt kolapaj, jättegott!!!

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0