Härligt

Godmorgon!

Skönt, det härliga vädret fortsätter......har dock fullt upp idag också. Har en massa småärenden att uträtta under dagen och ikväll är det födelsedagsmiddag för en av mina bästa vänninor som fyllt 32.

Ska iallafall hinna med ett träningspass nu på förmiddagen, mår inte bra om jag inte tränar!
Skönt, nästa vecka börjar egentligen min semester eftersom jag säljer mitt företag då....tänker inte börja jobba förrän i höst:-) Ska börja söka jobb i augusti tänkte jag. Vi får se vad det blir då....innan jag blev egen företagare jobbade jag i oljebranschen....
Det är så skönt att ha en bra utbildning i bagaget, är ju civilekonom...så hitta jobb blir inga problem.

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0