Kolla in min bloppis i eftermiddag

Godmorgon!

Inatt har jag sovit jättedåligt, har vaknat nästan 1 gång i timmen. Min son är sjuk och vaknade hela tiden.
Måste stanna hemma idag med honom, jag som hade så mycket att göra idag...men men det är inte så att mannen min ställer upp och är hemma med honom, neeej hans sysslor är viktigare.
Ingen träning blir det idag heller, snyft.
Istället får jag stanna hemma och hitta på annat. Tänkte därför fota allt jag rensat ut från garderoben och lägga ut allt på min bloppis.
Så kika in i eftermiddag!

Glöm inte min pågående tävling där du kan vinna smink för minst 1000:-

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-21 @ 09:05:31
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Jessica Anshagen

Skoj att du gillade tävlingen ! Vore jätte gulligt om du ville länka till tävlingen.

Kram

2008-04-21 @ 09:41:26
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0