SKÖNA SKOR.....

JAG GÅR VÄLDIGT MYCKET, DÅ ÄR DET VIKTIGT ATT MAN HAR SKÖNA SKOR. JAG ANVÄNDER SJÄLV GYMPASKOR OM JAG SKA UT OCH PROMENERA.

NYLIGEN UPPMÄRKSAMMADE JAG FÖLJANDE SKO: FITFLOP
FITFLOP LOVAR ATT DU BRÄNNER KALORIER OCH TRÄNAR DIN KROPP MEDAN DU PROMENERAR. DEN LOVAR
SMIDIGARE BEN, VÄLTONADE MUSKLER, FASTARE RUMPA M M

image263

KAN DET VARA SANT? I SÅ FALL VILL JAG HA ETT PAR!!!

HÄR ÄR LÄNKEN TILL DEM:
http://www2.victoriassecret.com/commerce/application/prodDisplay/?namespace=productDisplay&origin=onlineProductDisplay.jsp&event=display&prnbr=8M-224618&page=1&cgname=OSSHUFLOZZZ&rfnbr=4700

FÅR NÖJA MIG MED MINA ROSA NIKE SKOR SÅ LÄNGE....DAGS ATT GÅ TILL BALETTAKADEMIEN MED MIN LILLA SESSA.....HON HAR BALETT....

VI HÖRS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina skor, men varför skriver du alltid med caps? Jag tycker dt är lite irreterande ;/

2008-04-06 @ 12:04:06
Postat av: Elina

Svar: Jag kan nog hjälpa dej med en ny design om du vill, din stilmall verkar ju lite galen med avstånden och så. Eller var det bara nån liten grej du ville ha hjälp med? Du kan ju mejla mej så får vi se vad jag kan hjälpa till med. =)

2008-04-06 @ 12:52:46
URL: http://candypie.blogg.se
Postat av: Christine

Hejsan! Jag tycker du abslut ska testa fitflop! Även om mycket folk är skeptiska till idén, vet jag, och många andra att dem fungerar. Jag har ett par själv och jag har sett reslutat. Första dagen jag hade dem på jobbet har jag otrolig träningsvärk i rumpa, lår samt vader. Dem är beroendeframkallande!



Du hittar dem på Mediband Rehabbutiken på ringvägen 88 i skanstull, Stockholm. Besök dem och jag lovar att du kommer bli supernöjd!



MVH Christine

2008-05-17 @ 14:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0