Dagens Shopping - Roberto Cavalli

God morgon,

Med tanke på det trista vädret så måste man muntra upp sig själv lite. Jag budade på en efterlängtad tunika/mini dress från Roberto Cavalli igår på Ebay.
Vilket kap, den har kostat 12 000 kr och jag kammade hem den för ca 3000 kr.

Jag har länge sökt just denna tunika/mini klänning men tyckt att 12.000 kr är på tok för mycket pengar.
Som sagt nu finns det massor av fynd på Ebay....värt att pröva.

Så här ser tunikan/mini dressen ut:


Den är på väg hem till mig från London så jag borde ha den senast måndag nästa vecka. Skönt att man slipper tulla för  den också:-)

Vi ses:-)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej! Söt tunika verkligen :-) Jag undrar om du har någon erfarenhet vad gäller forever21:s internetshopping? Jag har nämligen beställt endel kläder därifrån för $102, och jag undrar om du vet vad tullen/momsen kommer bli på detta ungefär? Jag fick ett mejl från dom också om att jag skulle höra av mig till dom inom 2 dagar, annars raderas min beställning. Och så ringde vi till dom. Då sa dom att vi skulle skicka en kopia på mitt kredit kort. Så jag har gjort det nu, (med strykt över de 12 första siffrorna) Så att dom bara ser de 4 första. Har du varit med om detta någon gång? Hur lång tid tar leveransen? Är dom krångliga att ha å göra med? Vore shysst om du ville svara till mig :)Ha en bra dag! Jag brukar följa din blogg. Och jag gillar den :-)

2008-08-13 @ 11:16:31
URL: http://madeleine1989.blogg.se/
Postat av: Athena

Hej Madde,



Jag har mailat ett svar till dig:-)

Till er andra som undrar så brukar tullen/momsen vara 25% av summan inkl. frakt.



MVH

Athena

2008-08-13 @ 18:58:41
URL: http://lifestajl.blogg.se/
Postat av: sandra

Jätte snygg och verkligen ett fynd !!

2008-08-13 @ 19:22:11
URL: http://sandrasfamily.blogg.se/
Postat av: bitte

vilket superfynd

2008-08-15 @ 14:12:17
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0