Kom-ihåg lista

God morgon,

På onsdag åker vi på semester. Eftersom vi ska vara borta i 6 veckor så måste ett och annat fixas innan vi åker. Nu börjar resefebern smyga sig på....

Jag har gjort en kom-ihåg lista. Från början såg listan strukturerad och fin ut, nu är det kaos på lappen. Allteftersom jag kommer på saker skriver jag dit dem där det finns plats.

En viktig detalj:
Jag har inte köpt någon ny bikini ännu. Har visserligen ett antal men man vill ju ha minst EN helt ny. Hittade en jättefin på Benetton men nederdelen var för på tok för liten. Alla nederdelar såg ut som XS. Dom har förresten redan börjat med sin REA...upp till 50%. Så småningom blir det upp till 70%.

Jag ska kolla lite efter en bikini idag.

Vi får väl se i eftermiddag vad det blev för något.

Vi ses:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0