Nya träningskläder

God morgon,

Jag skulle behöva lite nya träningskläder känner jag. Jag har en hel del eftersom jag jämt har tränat men jag skulle vilja ha lite nytt. Jag gillar Pumas träningsbyxor, eftersom dom är långa i benen.
Ofta när jag hittar ett par byxor som jag gillar så brukar jag köpa 3 par av samma. Man hittar nämligen sällan byxor som sitter bra.
Annars gillar jag mest Yoga pants, sköna och sitter perfekt.

Brukar handla på Åhlens när dom rear ut träningskläderna. Även ADIDAS store är bra.

Jag har även lite Primp kläder som jag brukar träna i. Jag har bland annat den med vita stänk på framsidan och en stor glasstrut på baksidan. Köpte dem för 4 år sedan när dom var jättepopulära, dom känns lite löjliga nu.
Jag har exakt samma suit som Jessica Simpson har på bilden.
 



Annars älskar jag Juicy Couture suits men inte att träna i....dom använder jag mest när jag vill vara casual till vardags.

Kan ni ge mig lite tips på bra träningskläder?

Vi ses:-)

Kommentarer
Postat av: Victoria A M

Hej plasstfaster!



Jag tycker att dressen med glassen är jätte söt! (om den är i vägen tänkte jag )

2008-06-12 @ 11:15:04
Postat av: Jessica

Själv köpte jag sådana där vita glansiga cykelbyxor i spandex som var populära under 90-talet både till mig själv och pojkvännen, fast han var lite blyg när jag satte på honom dem för hans vita kalsonger lyste igenom. Annars tycker jag att cykelbyxor eller långa tights i glansigt material är tufft och skönt att bära. Kolla i någon dansbutik nära dig vad som finns. Kram!

2008-06-13 @ 23:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0