5 regler för en PERSONLIG STIL.....

Satt nyss och läste senaste numret av Glamour.... Klä dig som...... du!
Chloë Sevigny ger en massa tips på hur du skaffar en EGEN personlig stil...

Chloë röstades ju fram till världens bäst klädda 2007 enligt Glamour!

Så här ska du tänka för att hitta din helt egna stil:

1. Klä dig för din egen skull och acceptera att inte alla kommer att gilla din stil

2. Minns hur du klädde dig som barn

3. Bär dina kläder på ditt sätt, inte på alla andras

4. Unik behöver inte betyda svindyr

5. Om kläderna är enkla-gå loss på acessoarer

När jag sedan såg Chloës recept till en lyckad stil märkte jag snabbt att det är ju precis så JAG klär mig:

Enkelt Basplagg
Jag använder ofta klänningar från Asos, H & M, Indiska, Zara etc.
image60

plus

Personlig accessoar
Jag älskar mina Bvlgari smycken och använder dem ofta
image61


plus

Coola skor
Jag köper oftast bara designerskor, skor ska man lägga ut pengar på.
image62

plus

Personlig doft
Min absoluta favorit är D & G Feminine, jag har haft den i flera år, mina vänner tänker på mig när de känner doften av den.
image63


Gå in på www.glamour.se och läs allt om Chloës stil och tips.

LYCKA TILL MED DIN NYA PERSONLIGA STIL OM DU INTE REDAN HAR EN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0