Barillas nya pasta med omega 3!

Vaknade tidigt imorse och traskade iväg till Sats och tränade. Blev lite deppig när jag såg att det fortfarande öste ner snöblandat regn....vart tog våren vägen?
Kände mig genast bättre efter träningen, dessutom fick man Barillas nya pasta på gymmet. Den heter Barilla Plus och är berikad med extra proteiner och Omega 3!


Skyndade hem och kokade pastan som jag sedan blandade med pesto på burk samt grönsallad. Jättegott måste jag säga!!! Vilken pasta, bra tuggmotstånd plus att det kändes bra att äta något hälsosamt.
Vet inte riktigt om den finns i affären än men håll utkik.

Var på Posten och hämtade ett paket från Italien, hi hi, köpte en jättefin Roberto Cavalli sjal!!!
By the way....Roberto Cavalli är min absoluta favoritdesigner, det har han varit sen 10 år tillbaka då jag köpte en grymt snygg kappa i turkos mocka.
Här är en bild på sjalen jag köpt:



Köpte den på www.ebay.com ett riktigt fynd!!! 1325 kr.

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0