HÅRNYTT!!!

För några månader sedan gjorde jag Hair Extensions. Måste säga att det blev så fint och det ser så ÄKTA ut!
Ingen kan tro att det inte är äkta. Får ofta komplimanger om mitt gyllenbruna hårsvall, när jag berättar att jag har extensions så blir folk helt paffa!

Jag har keratinvax extensions som bränns fast. Vissa påstår att det sliter på håret medan andra hävdar motsatsen. Jag är i valet och kvalet ifall jag ska lägga in nya extensions. Jag vill ju ha långt hår, mitt naturliga hår är 10 cm nedanför axlarna. Löshåret går ner till halva ryggen....

By the way, jag kan verkligen rekommendera frisören som gjorde detta: Hon heter Sara och jobbar på Hårstation som ligger vid Södra Station i Stockholm. Tfn: 08-7200710
Pris: Mellan 4000-5000 kr beroende på hur mycket hår som behövs.
Min svägerska och bästis har också gjort extensions där, vi är alla jättenöjda verkligen.

Jag ska iallafall ta bort mina extensions i slutet på månaden. Har haft dom sen i november. Inget jag ser fram emot direkt, jag har vant mig vid mitt grymma hårsvall!
Sedan ska jag låta håret vila en hel månad. Sen får vi se.
Under tiden jag funderar så ska jag prova en ny hårkur som heter FAST.
Den består av ett Schampo, Balsam samt hårtabletter.



Köpte dem på Ebay för ca 550 kr. Det är en månads kur och FAST lovar att håret ska växa minst 2,5 cm. WOW!!!
Funkar det bra ska jag fortsätta, då kan jag skaffa eget grymt hår, he he....

Här är länken till produkten:
http://cgi.ebay.com/FORGET-CLIP-IN-PONYTAILS-EXTENSIONS-GROW-REAL-HAIR-FAST_W0QQitemZ370032730906QQihZ024QQcategoryZ31788QQtcZphotoQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742.m153.l1262

Du slipper betala moms och tull eftersom du handlar från Ebay UK (inom EU).

På den här sidan kan du läsa mer om FAST:
http://www.nisim.com/page.fast

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0