JUICY COUTURE BERLOCKER TILL SALU I MIN BLOPPIS

Som utlovat lägger jag nu ut 4 st Juicy Couture berlocker. Alla 4 är i utmärkt skick, använda någon enstaka gång. Jag har så många berlocker så jag tänkte sälja dessa eftersom de bara ligger i asken.

Dessa går inte att köpa längre....så de är sällsynta.

image194

1. Sköldpadda med brun sköld
2. Clown med rosa diamant på magen
3. Körsbär med små röda diamanter
4. T-shirt med hund, det står Not that into you på baksidan

399 kr/ styck. 35 kr för frakt.
Samtliga levereras i Juicy Couture box.



Är du intresserad? Maila mig på [email protected]

Kommentarer
Postat av: leopardia

den där sista berlocken var ju jätterolig, faktiskt... hehe...

2008-04-06 @ 11:11:51
URL: http://leopardia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0