KÄNDISAR FÅR GRATIS FIKA VARJE DAG......NY VIP-TREND

Vaknade tidigt imorse som vanligt....efter frukosten läste jag senaste nytt som vanligt och hittade följande artikel i Expressen:

Nya vip-trenden Kändisar får gratis fika - dag

Här är senaste vip-trenden: Gratis bakelse och kaffe - varje dag - ska locka kändisar att gå på kafé.
- Jag vill ha en vip-känsla i cafémiljö, säger Christos Neo, som äger kaffekedjan Mocco.
Tidigare har kändisar fått kläder, resor och sponsrade bilar. Nu har nästa trend kommit till Stockholm: Gratis bakelse och kaffe.


Bakom den lite udda satsningen står festfixaren och PR-agenten Christos Neo. Han driver kaffekedjan Mocco, som finns på Östermalm och Kungsholmen i Stockholm.
I förra veckan skickade han för fjärde året i rad ut ett guldkort till gäster han gärna vill se på sina fik. Innehavaren har rätt till valfritt bakverk och kaffe, varje dag, året runt, till ett värde av 30 000 kronor.
-Jag inser pr-värdet, men samtidigt tar de här personerna med sig kompisar som betalar för sig själva.
Listan på de utvalda vip-människorna är hemlig, men Expressen kan berätta att överst står kronprinsessan Victoria, prinsessan Madeleine och prins Carl Philip. Även kungabarnens respektive finns med bland de utvalda.
- Jag vill inte kommentera vilka som har fått kortet, säger Christos Neo.

Verkligen kul att se vilka metoder vissa tar till för att få "rätt" personer på sina ställen......Löjligt måste jag säga!

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0