NU SKA JAG BLI BRUN....DIOR BRUN UTAN SOL....

Idag fick jag hem 2 varor som jag köpt:
Dior Bronze, Brun utan sol för ansiktet och en för kroppen.
image179image180

Provade direkt!
Måste säga att jag gillar Diors produkter!

Det som är viktigt när det kommer till brun utan sol produkter är följande:

1. Att man får en fin nyans, vill inte bli orange
2. Att färgen blir jämn, vill inte bli randig som en Zebra
3. Att produkten luktar gott, brun utan sol produkter har en tendens att lukta konstigt!

Måste säga att Dior Bronze uppfyller alla 3!
Jag fick färg redan efter första appliceringen, så nu är jag ingen blekfis längre. Det räcker att applicera produkten var 3:e dag för att bibehålla färgen. Fick en gyllenbrun färgton......

Så mao Dior Bronze rekommenderas varmt!!!

P.S Köpte dem billigt på www.tradera.com 149 kr styck!!!

Skynda & Fynda!

Kommentarer
Postat av: jenny

jag kör med loreals och den funkar perfekt! bara man är noga när man smörjer in =)

2008-03-27 @ 20:56:43
URL: http://www.pappasflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0