STOCKHOLMS KLART BÄSTA PASTASTÄLLE....måste prövas!

Jag äter en hel del ute....det finns en massa bra matställen där jag bor. Stockholms klart bästa pastaställe är utan tvekan detta:


CAFFE NERO på Roslagsgatan i Stockholm.

image54

Det är inte så konstigt eftersom det är föredetta TV-kocken Sasa som driver stället. Supergod pasta verkligen...jag är kräsen när det gäller mat.
Mannen min äter lunch där var och varannan dag. Deras Caffe Latte är också jättegod.

Pröva deras Rigatoni di pollo e pecorino....min favorit.

Deras meny och öppettider hittar du här:

http://www.aptit.se/0816/index/index.asp?cityId=1&city=STO

Börjar bli hungrig....lite sent att äta nu kanske....inte bra för figuren......har svullat hela helgen.
Vet inte hur många påskägg vi fick av nära och kära men det vart en hel del onyttigheter.

God kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0