Tandblekning....VITA TÄNDER NU!

Det är snart 5 år sedan jag blekte mina tänder. Betalade 3500 kr hos tandläkaren för tandskenor och 1 veckas tandblekningsmedel.
Verkligen värt varendra öre!!! Mina tänder blev kritvita!

Jag har alltid haft vita tänder men dom kan alltid bli vitare..he he

Köpte därför nytt tandblekninsmedel, Opalescence PF 20 %

image9

8 sprutor med 1,2 ml i varje. Detta är en ny produkt, en gel som smakar mint (finns även i melonsmak) och som inte rinner ur skenorna.
Köpte dem för 35 USD på Ebay. Det kostade 50 USD med frakt, ca 300 kr.
Bra billigt!!!
Man behöver bara ha skenorna i 1 timme om dan!!! Håller precis på med första behandlingen nu...

Måste säga att det är ganska jobbigt att bleka tänderna, men men vill man vara fin så....får man lida pin....

Läste igår i senaste numret av ELLE Lyx ett reportage om Tandblekning. Det står att Jessica Simpson har det vakraste leendet i världen...det har HON!
Det står om olika metoder...läs det!
image10

TIPS:

Skaffa riktiga tandskenor från tandläkaren, de är personligt anpassade till dina tänder. Du måste ha såna för att få ett bra resultat. Sen kan du köpa tandblekningsmedel från nätet.


Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0