Snygga Miu Miu skor

God morgon,

Idag är det riktigt sommarväder:-) Vi är bjudna på kalas idag kl 13.00 i en park  här i närheten. Värmen kom så plötsligt, mina ben tex är jättevita....måste grunda med lite brun utan sol om man ska visa benen!

Det blir nog jeans och en tunika för min del.....min dotter däremot ska definitivt ha kjol eller klänning. Vi måste traska ner till Gallerian och köpa födelsedagspresent också så vi får nog börja fixa oss snart.

Imorse köpte jag nya Miu Miu skor från Ebay! Jag har likadana svarta som jag köpte förra året. Det är definitivt en favoritsko. Dom är så fina och sköna att gå i. Ett riktigt kap, 1080 kr kostade dom....dom har kostat 4500 kr!!!

Visst är dom fina?


Kolla in den snygga guldklacken....


Vi ses!

Kommentarer
Postat av: ...

snygga.

2008-05-11 @ 21:40:30
URL: http://icantbeyourlover.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0