Vilken fest!!!

Hej,

Igår hade min bästis Maria födelsedagsfest. Det vart ett himla partaj....lite för mycket sprit....jag har varit bakis hela dagen!
Vi festade först hemma hos henne och senn drog vi till Village. Det vart verkligen en lyckad kväll!!! Kom hem nån gång efter femsnåret.....

Imorse var jag dock tvungen att gå upp kl 9 och hämta min dotter hos farmor. Hon hade nämligen dansaudition på Marikas City Dance Studio. Hon ska börja på Moda i höst där....showdans med lite roliga inslag av bla catwalk.

Sen har jag bara legat i soffan och inte gjort någonting. Halvt som halvt försökt vila medans barnen härjat vilt. Slängde även i mig en halv pizza för en timme sen....den var inte ens god!

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fin blogg :)

2008-05-18 @ 22:18:43
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0